Yemin ediyorum aynı ben, ama ben çareyi direk ülkeden herkesten kurtulmakta buldum çok zor bi durum bu ya herkes konuşuyor kimse ne yapmak istediğini nasıl olduğunu sormuyor o yüzden gidiyorum