.
Boşanma acısı mı? Ayrılık acısı mı?
15
●546
- 07-12-2025, 02:25:25İkisini de tatmış r10 yazarlarına göreErsa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya da çevresinde illa tanık olan vardır. eş dost, arkadaş akraba. boşanmış vs
- 07-12-2025, 02:26:28Nafaka ödüyorsa boşanmış acısı. Ödemiyorsa ikisinin de çok bir önemi yok.
- 07-12-2025, 02:26:56Ortada çocuk varsa en büyük acıyı o çekiyor şüphesiz. Bende baba olduktan sonra ebeveynlere pek acımıyorum.
İki yetişkin her türlü acıya ve üzüntüye dayanabilir. Hatta birbirini sevmeyen ama sadece çocukları için ilişkiyi sürdüren dolu çift var.
Zamanla tüm acılar unutuluyor ama çocuk annesiz veya babasız büyürse onun yokluğunu ömür boyu çekiyor.
ya da çevresinde illa tanık olan vardır. eş dost, arkadaş akraba. boşanmış vs
