• 07-12-2025, 02:23:05
    #1
    Sizce hangisi daha acı verici? merak ettim.
  • 07-12-2025, 02:24:36
    #2
    kime göre neye göre
  • 07-12-2025, 02:24:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok şükür 2 side yok derdimde yok 😄😄
  • 07-12-2025, 02:25:25
    #4
    Ersa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kime göre neye göre
    İkisini de tatmış r10 yazarlarına göre ya da çevresinde illa tanık olan vardır. eş dost, arkadaş akraba. boşanmış vs
  • 07-12-2025, 02:26:28
    #5
    Nafaka ödüyorsa boşanmış acısı. Ödemiyorsa ikisinin de çok bir önemi yok.
  • 07-12-2025, 02:26:46
    #6
    Kişisel Rütbe
    Sevgilinin aldattığını öğrenmek acısı
  • 07-12-2025, 02:26:56
    #7
    Ortada çocuk varsa en büyük acıyı o çekiyor şüphesiz. Bende baba olduktan sonra ebeveynlere pek acımıyorum.

    İki yetişkin her türlü acıya ve üzüntüye dayanabilir. Hatta birbirini sevmeyen ama sadece çocukları için ilişkiyi sürdüren dolu çift var.

    Zamanla tüm acılar unutuluyor ama çocuk annesiz veya babasız büyürse onun yokluğunu ömür boyu çekiyor.
  • 07-12-2025, 02:29:33
    #8
    Sevgililik çok ciddi bir mertebe değil, ben ciddiye almıyorum açıkçası. Biriyle 5 yıl birlikteysen nişanlı-sözlü gibi oluyorsun artık. Beyninde pek çok nöral ağ örüldüğü için o koyar insana.

    3 aymış, 6 aymış; bunlar çok dokunmamalı.
  • 07-12-2025, 02:30:46
    #9
    Çocuğu olan ailelerde boşanmak, aileden birinin ölümü gibi hissettiriyormuş.