Ortada çocuk varsa en büyük acıyı o çekiyor şüphesiz. Bende baba olduktan sonra ebeveynlere pek acımıyorum.

İki yetişkin her türlü acıya ve üzüntüye dayanabilir. Hatta birbirini sevmeyen ama sadece çocukları için ilişkiyi sürdüren dolu çift var.

Zamanla tüm acılar unutuluyor ama çocuk annesiz veya babasız büyürse onun yokluğunu ömür boyu çekiyor.