Konu
Boşanma acısı mı? Ayrılık acısı mı?
07-12-2025, 02:29:33
#8
Haz
Sevgililik çok ciddi bir mertebe değil, ben ciddiye almıyorum açıkçası. Biriyle 5 yıl birlikteysen nişanlı-sözlü gibi oluyorsun artık. Beyninde pek çok nöral ağ örüldüğü için o koyar insana.
3 aymış, 6 aymış; bunlar çok dokunmamalı.