• 03-12-2025, 10:33:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar. İ20 aldım 2012 model 1.2 benzinli. Tüm kemerler takılı olmasına rağmen Kemer takılı değil gibi ötüyor. Biliyorsunuz kemer takılı olmayınca seri bir ötme oluyor. Bende ise, Kemeri takınca ekrandaki uyarı sönüyor ve fakat bu sefer aralıklı ötme başlıyor. Daha farklı bir ritimde ötüyor. 4-5 sn ötüp susuyor 15 sn sonra tekrar 4-5 sn ötüyor. Bu böyle 3-4 dakika devam ediyor ve tamamen susuyor. Bilen duyan varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler
  • 03-12-2025, 10:45:48
    #2
    emniyet kemeri takılan kutuları kontrol et ek olarak koltuk altında kablolar bar soketler onlarada bi bak bi sorun gözükmüyor ise yetkili servise götürün obd cıhazı baglayıp sorunu anlayacaklardı
  • 03-12-2025, 10:47:34
    #3
    Hocam bu uyarı sesi her sorun için hep aynı tonda ötüyor. Mesela ben yolda gidiyordum hava soğuktu 0 derece altına indiği için öttü bende ilk senin gibi kemer ne alaka dedim ama sonra ekranda uyarıyı gördüm. Sizin araçta başka bir sorun olabilir kemerle alakası olmayabilir.
  • 03-12-2025, 10:49:52
    #4
    Hocam Teyp Kodunu biliyorsan aküyü bi sök 15-20 dakka sonra tekrar tak bir daha dene
  • 03-12-2025, 11:14:40
    #5
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu uyarı sesi her sorun için hep aynı tonda ötüyor. Mesela ben yolda gidiyordum hava soğuktu 0 derece altına indiği için öttü bende ilk senin gibi kemer ne alaka dedim ama sonra ekranda uyarıyı gördüm. Sizin araçta başka bir sorun olabilir kemerle alakası olmayabilir.
    Aaa hava sıcaklığı göstermiyor ondan mı acaba
  • 03-12-2025, 11:33:17
    #6
    koltuk altındaki kabloları kontrol edin. direksiyon zembereğini kontrol edin. birde eğer sıcaklık ölçümü göstermiyorsa da yapıyor.