Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu uyarı sesi her sorun için hep aynı tonda ötüyor. Mesela ben yolda gidiyordum hava soğuktu 0 derece altına indiği için öttü bende ilk senin gibi kemer ne alaka dedim ama sonra ekranda uyarıyı gördüm. Sizin araçta başka bir sorun olabilir kemerle alakası olmayabilir.
Aaa hava sıcaklığı göstermiyor ondan mı acaba