Hocam bu uyarı sesi her sorun için hep aynı tonda ötüyor. Mesela ben yolda gidiyordum hava soğuktu 0 derece altına indiği için öttü bende ilk senin gibi kemer ne alaka dedim ama sonra ekranda uyarıyı gördüm. Sizin araçta başka bir sorun olabilir kemerle alakası olmayabilir.