Bir çoğunuzun bildiği üzere PayTR, KKTC serbest liman şirketileri ile çalışmayı sonlandırıyor. Firmaya özel değil tamamen sektörel (SMM, epin vs.) diyor ama hikaye. Bizim sektörümüz çok başka olmasına rağmen kapattılar.
Neyse asıl konuya gelecek olursam,
Bugün yapılması gereken ödemeyi yapmadılar. Destek ve maillere yanıt vermiyorlar. Bu şekilde sorun yaşayan var mı?
@PayTR; sözleşme hükümlerine uygun aktarılacak diyorsunuz ama sözleşmenize neden uymuyorsunuz? Durup dururken askıya alıp mağdur ettiğiniz yetmiyor gibi bir de ödemelerimizi neden aksatıyorsunuz?
