Yarın ihtar çekeceğim. Kafasına göre askıya alıp neye göre 90 gün bloke koyuyorlar?

13. SÖZLEŞME SÜRESİ VE FESİH
13.1. 13.1. İşbu Sözleşme Taraflarca feshedilmedikçe yürürlükte kalacaktır. İŞYERİ tarafından 30 gün, PAYTR tarafından 30 gün önceden yapılacak fesih bildirimi ile Sözleşme sona erdirilebilecektir. Fesih süresi, fesih bildiriminin tebellüğ edildiği gün başlayacaktır.

Kimse bana 30 gün önceden tebellüğ etmedi mağazamı askıya alınacağını.
Mağaza özelinde değil sektörel diye de belirttiler. Yani sözleşmeye aykırı hiçbir içeriğimde yoktu. Neye göre 90 gün bloke koyuyor bakalım?