Bizde ödeme alamadık. 21.11.25'de kapattılar posları. Bildirimi de kapattıktan sonra mail ile yaptılar. Şimdi ticketlere de dönmüyorlar. Arıyorum ilgili birime ilettik diyorlar. 3-4 yıldır da çalışıyoruz iş ahlakına sığmayan davranışlar gerçekten.