Arkadaşlar,
Cuma günü Papel hesabıma 712₺ tutarında transfer yaptım fakat neredeyse 3 gün olacak tık yok. Kendi bankam tarafında iade talebi oluşturdum. Yasal olarak en kolay yoldan ne yapabilirim?
Papel 72 saat oldu tık yok
8
●268
- 01-12-2025, 11:20:2830 kişi bekliyor her aradığımda sırada, default koymuşlar herhalde. Siz sorununuza çözüm buldunuz mu hocam?alpsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2025, 11:56:20Yok hocam bulamadım. Ben aradığımda da 30-40 kişi bekliyor diyor bekliyorum ortalama 1-1.5 saat hatta bekletiyor öyle görüşüyorum. İlk aradığımda sistemde gözüküyor talep açalım gün içinde yansır dedi yansımadı ikinci gün aradım yine talep açalım dediler başka bildikleri bir şey yok zaten. Buhar oldu herhalde para.Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2025, 18:14:40Enpara tarafında geri iadesi sağlandı bana.alpsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2025, 18:15:37Benim papeldeki açılan taleplerimi cevaplamadan kapatmışlarCanepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bankadan iade isteyeyim bari.
Ben de bankadan iade isteyeyim bari.