• 01-12-2025, 11:06:04
    #1
    Arkadaşlar,
    Cuma günü Papel hesabıma 712₺ tutarında transfer yaptım fakat neredeyse 3 gün olacak tık yok. Kendi bankam tarafında iade talebi oluşturdum. Yasal olarak en kolay yoldan ne yapabilirim?
  • 01-12-2025, 11:19:11
    #2
    Müşteri hizmetlerini aradığınızda ne diyorlar?
  • 01-12-2025, 11:20:28
    #3
    alpsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini aradığınızda ne diyorlar?
    30 kişi bekliyor her aradığımda sırada, default koymuşlar herhalde. Siz sorununuza çözüm buldunuz mu hocam?
  • 01-12-2025, 11:56:20
    #4
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 kişi bekliyor her aradığımda sırada, default koymuşlar herhalde. Siz sorununuza çözüm buldunuz mu hocam?
    Yok hocam bulamadım. Ben aradığımda da 30-40 kişi bekliyor diyor bekliyorum ortalama 1-1.5 saat hatta bekletiyor öyle görüşüyorum. İlk aradığımda sistemde gözüküyor talep açalım gün içinde yansır dedi yansımadı ikinci gün aradım yine talep açalım dediler başka bildikleri bir şey yok zaten. Buhar oldu herhalde para.
  • 01-12-2025, 12:45:29
    #5
    Aynı sorunu yaşıyorum bende
  • 03-12-2025, 18:13:57
    #6
    Çözüm buldunuz mu hocam?
  • 03-12-2025, 18:14:40
    #7
    alpsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm buldunuz mu hocam?
    Enpara tarafında geri iadesi sağlandı bana.
  • 03-12-2025, 18:15:37
    #8
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara tarafında geri iadesi sağlandı bana.
    Benim papeldeki açılan taleplerimi cevaplamadan kapatmışlar Ben de bankadan iade isteyeyim bari.
  • 03-12-2025, 18:24:25
    #9
    Hocam bu gidişle neyi yasaklarlar Allah bilir.