Arkadaşlar,
Cuma günü Papel hesabıma 712₺ tutarında transfer yaptım fakat neredeyse 3 gün olacak tık yok. Kendi bankam tarafında iade talebi oluşturdum. Yasal olarak en kolay yoldan ne yapabilirim?