Konu
Papel 72 saat oldu tık yok
01-12-2025, 11:20:28
#3
Canepe
alpsx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini aradığınızda ne diyorlar?
30 kişi bekliyor her aradığımda sırada, default koymuşlar herhalde. Siz sorununuza çözüm buldunuz mu hocam?