alpsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini aradığınızda ne diyorlar?
30 kişi bekliyor her aradığımda sırada, default koymuşlar herhalde. Siz sorununuza çözüm buldunuz mu hocam?