Değerlendirir misiniz? R10+
13
●350
- 29-11-2025, 19:41:57belki benim baglantımdan dolayıdır ama geçişler çok yavaş açılıştaki animasyondan dolayı. genel olarak kendimi müşteri gözüyle bakarsak çok tercih ettigim bir stil degil. bir de herhangi bir menuye girecek olsak 3 çizgiye basmadan girilmiyor bu telefonda normal ama masaustu için olmaması lazım bana göre. çünkü satışın oldugu bir yerde müşterinin en kısa sekilde ulasip ödemeyi yapması gerekiyor.
- 29-11-2025, 19:42:53pagespeed verilerine göre neredeyse 95 altı sonuç yok hocam, yine de teşekkür ederim görüşünüz için.bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2025, 19:46:54teşekkür ederim hocam.NSDevelopment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle