belki benim baglantımdan dolayıdır ama geçişler çok yavaş açılıştaki animasyondan dolayı. genel olarak kendimi müşteri gözüyle bakarsak çok tercih ettigim bir stil degil. bir de herhangi bir menuye girecek olsak 3 çizgiye basmadan girilmiyor bu telefonda normal ama masaustu için olmaması lazım bana göre. çünkü satışın oldugu bir yerde müşterinin en kısa sekilde ulasip ödemeyi yapması gerekiyor.