belki benim baglantımdan dolayıdır ama geçişler çok yavaş açılıştaki animasyondan dolayı. genel olarak kendimi müşteri gözüyle bakarsak çok tercih ettigim bir stil degil. bir de herhangi bir menuye girecek olsak 3 çizgiye basmadan girilmiyor bu telefonda normal ama masaustu için olmaması lazım bana göre. çünkü satışın oldugu bir yerde müşterinin en kısa sekilde ulasip ödemeyi yapması gerekiyor.
pagespeed verilerine göre neredeyse 95 altı sonuç yok hocam, yine de teşekkür ederim görüşünüz için.