
Almanya mı? Amerika mı?
6
●218
- 28-11-2025, 22:41:27R10 ile yaşlanıyoruz...Merhaba, kariyer ve yaşam şartları açısından Almanya mı Amerika mı daha avantajlıdır? Giden veya yaşayan arkadaşların yorumlarını almak isterim.

- 28-11-2025, 22:49:58İkisi de iyi değil. Amerika'da göçmen karşıtlığı arttı, ICE ve yerel polisler kurtların avlanması gibi yasal veyahut yasadşı gelen tüm göçmenlere aynı muammeleyi yapmakta, ICE yüzünden yerel halk hükümete ateş püskürtüyor özgürlüğün askıya alınmasından dolayı. Almanya'da da göçmen karşıtlığı arttı ama haklı bir göçmen karşıtlığı var, önüne gelen Almanya'da geldiğinden her türlü etnik ve ırksal türden insanlar var ve bu iyi değil. Almanya'da uzunca süreler yaşamış ve vatandaşı olarak diyebilirim ki ikisi de iyi değil.
- 28-11-2025, 23:26:19Almanya'da yaklaşık 1 ay, Amerika'da 3 ay yaşamış biri olarak şunu söyleyebilirim ki, Amerika'da çalışan biri asla aç kalmaz. Aynı zamanda zengin bir hayat yaşama ihtimali yüksek. Ancak Almanya'da bu durum biraz daha zor. Yapacağınız işe göre değişse de, zengin olmak çok zor. Alım gücü ikisinde de yüksek.
Tek sorun, ikisinde de oturum izni almak imkansıza yakın. Oturum iznini bırakın, kolay kolay turist vizesi bile vermiyorlar artık. - 29-11-2025, 17:22:15Arkadaşlar en iyisi iskandinav hayat kalitesi değer vs kişiye göre değişir tabiiKumSaatiSessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abd patladı patlayacak göçmenlere karşı almanya desen ruslar :d