İkisi de iyi değil. Amerika'da göçmen karşıtlığı arttı, ICE ve yerel polisler kurtların avlanması gibi yasal veyahut yasadşı gelen tüm göçmenlere aynı muammeleyi yapmakta, ICE yüzünden yerel halk hükümete ateş püskürtüyor özgürlüğün askıya alınmasından dolayı. Almanya'da da göçmen karşıtlığı arttı ama haklı bir göçmen karşıtlığı var, önüne gelen Almanya'da geldiğinden her türlü etnik ve ırksal türden insanlar var ve bu iyi değil. Almanya'da uzunca süreler yaşamış ve vatandaşı olarak diyebilirim ki ikisi de iyi değil.