Bütün ümidim gençliktedir
Almanya'da yaklaşık 1 ay, Amerika'da 3 ay yaşamış biri olarak şunu söyleyebilirim ki, Amerika'da çalışan biri asla aç kalmaz. Aynı zamanda zengin bir hayat yaşama ihtimali yüksek. Ancak Almanya'da bu durum biraz daha zor. Yapacağınız işe göre değişse de, zengin olmak çok zor. Alım gücü ikisinde de yüksek.
Tek sorun, ikisinde de oturum izni almak imkansıza yakın. Oturum iznini bırakın, kolay kolay turist vizesi bile vermiyorlar artık.