• 27-11-2025, 23:12:25
    #28
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Görüşlerinize saygı duyuyorum lakin, forumun ana sayfası ticaret için en önemli kısımlardan birisi. Burada ben Tiktok keşfeti gibi dolaşmak istemiyorum öyle bir isteğim olsa Tiktok da gezinirdim. Ben forumda yıllardır bulunuyorum. Son 1-1.5 yıldır bu durum artık aşırılaştı. İyice adını vermeyeceğim sarı eski temalı foruma dönmeye başladı. Beni bu durum rahatsız ediyor açıkçası. Es geçin diyorsunuz güzel hoş da ana sayfamın %30 bazen %70'i böyle. Bunlar es geçilebilir durumlar değil. Ben bunu eski forumu özlediğim için söylüyorum. Siz direkt bu hale geldiğiniz için absürt durmayabilir.

    İyi forumlar dilerim.
    Hocam katılıyorum ama forumda zaten ticaret oranı baya düştü.
    Okuldan gelip foruma giriyorum bir bakıyorum 30 tane saçma sapan konu.
    Ben sadece bunu nasıl yapıyor gibi soru soracaktım biraz yanlış yazdım.
  • 28-11-2025, 10:04:07
    #29
    Aklıma Şey geldi, Bak Ben bugün havalimanında olacağım ama haberiniz yok tamammı diyen ünlüler gibi )

    Büyük ihtimal PR çalışması ilk önce yalandan sızdır, talebe bak tutar mı tutmaz mı bak.
  • 28-11-2025, 11:24:35
    #30
    Allah daha büyük dert vermesin kimseye.
  • 28-11-2025, 14:35:29
    #31
    Bazısı sızma der, bazısı PR der : )
  • 29-11-2025, 11:06:27
    #32
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin 5 yılda yaptığın ticaretin 3/1 - 3/2 sini 4 ayda yapmışım.
    Ticarete engel olan sensin hocam.
    İyi forumlar.
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görüp giriyorsan bu senin meselen
    Demek ki vazgeçemiyorsun.
    Multi üyelik açıp kendi ticari konusuna teklif verip ban yiyen 16 yaşındaki arkadaş ticaretten bahsediyor
  • 30-11-2025, 17:28:37
    #33
    @EKA Reklam; lütfen şu arkadaşa bişe yapın konularıma yazmasın gereksiz ve boş bir insan benim gözümde
    arkadaş: @srabey; bunu oku:
    -Hayatımda gördüğüm boş insanlardan birisin anca klavyede yazabiliyorsun, ülke sizin gibi kafalı insanlardan gelişmiyor ve gelişemez.
    Ai ile 1 gün gün harcayıp berbat bir ürün çıkarıp 'PARA BASMA MAKİNASI' diye insanlara satıyorsun.
    Boş vaktin çoksa git bir işe filan gir, ''YAZMA'' konularıma.