Görüşlerinize saygı duyuyorum lakin, forumun ana sayfası ticaret için en önemli kısımlardan birisi. Burada ben Tiktok keşfeti gibi dolaşmak istemiyorum öyle bir isteğim olsa Tiktok da gezinirdim. Ben forumda yıllardır bulunuyorum. Son 1-1.5 yıldır bu durum artık aşırılaştı. İyice adını vermeyeceğim sarı eski temalı foruma dönmeye başladı. Beni bu durum rahatsız ediyor açıkçası. Es geçin diyorsunuz güzel hoş da ana sayfamın %30 bazen %70'i böyle. Bunlar es geçilebilir durumlar değil. Ben bunu eski forumu özlediğim için söylüyorum. Siz direkt bu hale geldiğiniz için absürt durmayabilir.
İyi forumlar dilerim.
Hocam katılıyorum ama forumda zaten ticaret oranı baya düştü.
Okuldan gelip foruma giriyorum bir bakıyorum 30 tane saçma sapan konu.
Ben sadece bunu nasıl yapıyor gibi soru soracaktım biraz yanlış yazdım.
@EKA Reklam; lütfen şu arkadaşa bişe yapın konularıma yazmasın gereksiz ve boş bir insan benim gözümde
arkadaş: @srabey; bunu oku:
-Hayatımda gördüğüm boş insanlardan birisin anca klavyede yazabiliyorsun, ülke sizin gibi kafalı insanlardan gelişmiyor ve gelişemez.
Ai ile 1 gün gün harcayıp berbat bir ürün çıkarıp 'PARA BASMA MAKİNASI' diye insanlara satıyorsun.
Boş vaktin çoksa git bir işe filan gir, ''YAZMA'' konularıma.