@EKA Reklam; lütfen şu arkadaşa bişe yapın konularıma yazmasın gereksiz ve boş bir insan benim gözümde
arkadaş: @srabey; bunu oku:
-Hayatımda gördüğüm boş insanlardan birisin anca klavyede yazabiliyorsun, ülke sizin gibi kafalı insanlardan gelişmiyor ve gelişemez.
Ai ile 1 gün gün harcayıp berbat bir ürün çıkarıp 'PARA BASMA MAKİNASI' diye insanlara satıyorsun.
Boş vaktin çoksa git bir işe filan gir, ''YAZMA'' konularıma.