ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Görüşlerinize saygı duyuyorum lakin, forumun ana sayfası ticaret için en önemli kısımlardan birisi. Burada ben Tiktok keşfeti gibi dolaşmak istemiyorum öyle bir isteğim olsa Tiktok da gezinirdim. Ben forumda yıllardır bulunuyorum. Son 1-1.5 yıldır bu durum artık aşırılaştı. İyice adını vermeyeceğim sarı eski temalı foruma dönmeye başladı. Beni bu durum rahatsız ediyor açıkçası. Es geçin diyorsunuz güzel hoş da ana sayfamın %30 bazen %70'i böyle. Bunlar es geçilebilir durumlar değil. Ben bunu eski forumu özlediğim için söylüyorum. Siz direkt bu hale geldiğiniz için absürt durmayabilir.

İyi forumlar dilerim.
Hocam katılıyorum ama forumda zaten ticaret oranı baya düştü.
Okuldan gelip foruma giriyorum bir bakıyorum 30 tane saçma sapan konu.
Ben sadece bunu nasıl yapıyor gibi soru soracaktım biraz yanlış yazdım.