Merhaba arkadaşlar bugün ultrasonda evre 2 karaciğer yağlanması olduğunu öğrendim bende.
Ama kan tahlillerim normal. Enzimler düzgün çalışıyor. Alkol çok içerdim, son 6 aydır falan baya azalttım. Son 2 aydir ise hiç içmiyorum. Ciddi bir hastalık mıdır ? Dahiliyeden de tekrar randevu aldım ama burada da sorayım dedim
Karaciğer yağlanması evre 2 hastasıymışım
20
●1.282
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 27-11-2025, 18:00:254. evre sonu siroz hastalığı. Ama geri döndürülebilir bir durum. Yediklerinize dikkat edin. İçkiyi tamamen kesin. Gerek olmadıkça ağrı kesici ve antibiyotik kullanmayın. Özellikle Parasetamol içeren ağrı kesiciler kesinlikle kullanmayın. silymarin ve e vitamini kullanın. Sliymarin olarak legalon forte tavsiye ederim.Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2025, 18:05:12Üyeliği durdurulduademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUltigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAyTozu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleserenmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler arkadaşlar.SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
188 boy 87.5 kiloyum. Alkolü Kati suretle bıraktım. Dahiliye doktoru kan tahlili ile ultrason istemişti. Kan değerlerim normal çıktı; yani enzimler. Ancak bugünkü ultrasonda yaglanma tespit edildi.

