Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bugün ultrasonda evre 2 karaciğer yağlanması olduğunu öğrendim bende.
Ama kan tahlillerim normal. Enzimler düzgün çalışıyor. Alkol çok içerdim, son 6 aydır falan baya azalttım. Son 2 aydir ise hiç içmiyorum. Ciddi bir hastalık mıdır ? Dahiliyeden de tekrar randevu aldım ama burada da sorayım dedim
4. evre sonu siroz hastalığı. Ama geri döndürülebilir bir durum. Yediklerinize dikkat edin. İçkiyi tamamen kesin. Gerek olmadıkça ağrı kesici ve antibiyotik kullanmayın. Özellikle Parasetamol içeren ağrı kesiciler kesinlikle kullanmayın. silymarin ve e vitamini kullanın. Sliymarin olarak legalon forte tavsiye ederim.