Merhaba arkadaşlar bugün ultrasonda evre 2 karaciğer yağlanması olduğunu öğrendim bende.
Ama kan tahlillerim normal. Enzimler düzgün çalışıyor. Alkol çok içerdim, son 6 aydır falan baya azalttım. Son 2 aydir ise hiç içmiyorum. Ciddi bir hastalık mıdır ? Dahiliyeden de tekrar randevu aldım ama burada da sorayım dedim