• 27-11-2025, 14:10:04
    #1
    Platin üye
    Merhaba
    50-60k arası leptop ya da masaüstü sistem oneriniz varmıdır tam set olarak (mause klavye kulaklık) en az 6ay taksitle alabileceğim.
  • 27-11-2025, 14:13:21
    #2
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Takip
  • 27-11-2025, 14:13:22
    #3
    Birincisi bilgisayarınızı hangi alanda kullanacaksınız. (Örn. İş yerinde, mühendislik alanında zaman zaman seyahat edeceksiniz veya etmeyeceksiniz vb.) Önemli detaylar gerekli. İşlemcinizi ekran kartınızı RAM frekans aralığınızı buna göre belirleyebileyim. İletebilirseniz nokta atışı kaliteli bir bilgisayar önerebilirim. Hatta neden o markayı tercih etmeniz gerektiğini detaylarını uzun uzadıya size buraya anlatabilirim. Ki bu sayede diğer arkadaşlara da fikir olmuş olur. Siz detaylarını iletin lütfen ben size en uygun olan masaüstü ya da dizüstünü önereceğim. Bilgisayarları tercih etme sebebimiz olmalı. Grafik tasarımcıysanız buna göre render alabilen bilgisayarlar önermem gerekli mesela.
  • 27-11-2025, 14:13:57
    #4
    Lenovo LOQ (RTX 5060, i5/i7, 16–24 GB RAM)
  • 27-11-2025, 14:15:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Excalibur cok harika müthiş diyecekkadar güzel laptoplar var istediğin her şey mevcut alacağın fiyatlarda i5 islemcı var siteden tek tek bakabilirsin bilmiyorsan sor ben sana hangisi uygun fiyat derim
  • 27-11-2025, 14:17:45
    #6
    Platin üye
    emrehandilekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi bilgisayarınızı hangi alanda kullanacaksınız. (Örn. İş yerinde, mühendislik alanında zaman zaman seyahat edeceksiniz veya etmeyeceksiniz vb.) Önemli detaylar gerekli. İşlemcinizi ekran kartınızı RAM frekans aralığınızı buna göre belirleyebileyim. İletebilirseniz nokta atışı kaliteli bir bilgisayar önerebilirim. Hatta neden o markayı tercih etmeniz gerektiğini detaylarını uzun uzadıya size buraya anlatabilirim. Ki bu sayede diğer arkadaşlara da fikir olmuş olur. Siz detaylarını iletin lütfen ben size en uygun olan masaüstü ya da dizüstünü önereceğim. Bilgisayarları tercih etme sebebimiz olmalı. Grafik tasarımcıysanız buna göre render alabilen bilgisayarlar önermem gerekli mesela.
    Merhaba hocam. Oyun oynamayı(lol,valorant deneyeceğim, csgo , hikaye oyunları vs) film vs izlemeyi düşünüyorum. İzinli günlerimde evden cıkmıyorum telefonda canım sıkılıyor artık. + yazılım için kurslar alıp kendimi birazda olsun yavaş yavaş geliştirmek istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
  • 27-11-2025, 14:31:38
    #7
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam. Oyun oynamayı(lol,valorant deneyeceğim, csgo , hikaye oyunları vs) film vs izlemeyi düşünüyorum. İzinli günlerimde evden cıkmıyorum telefonda canım sıkılıyor artık. + yazılım için kurslar alıp kendimi birazda olsun yavaş yavaş geliştirmek istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
    Başlangıcı markadan yapalım daha sonra da bütçe aralığınıza göre bilgisayar tercihinizi yapalım. Öncelikle ilk uzak durmanız gereken markaların başında (senelerin verdiği hem masaüstü hemde dizüstü bilgisayar tecrübelerime dayanarak söyleyeceğim ki) Casper ve HP var. Neden bunlardan uzak durmalısınız hemen açıklık getireyim. Casper ürün kalitesi konusunda kesinlikle yetersiz kalıyor. Şaşırtıcı ki tecrübelerim boyunca Casper'da bir kronik arıza görmedim. Ancak hoparlör ve dış kasa konusunda bir o kadar yetersiz kalıyor. Ürettikleri her seride ya ses konusunda, yada dış kasa konusunda bir problem çıkıyor. Ara ara da monitörlemelerinde arızalara şahit oldum. Ben kendim tövbeliyim. İlk bilgisayar markamdı ve o da son oldu. Şuan hala iç aksanı taş gibi çalışıyor, mutfakta televizyon olarak HDMI ile bağladım bi noktaya da kasa kısmını koydum öylece orada kaldı. Bi daha da almam. Tavsiye de etmem.

    HP markası da beni garanti servisinde illallah ettirdi. Sadece garanti servisinden kaynaklı olarak şikayetçi değilim. seneler önce ikinci bilgisayar markam oldu. O da kendini kara listeye ekledi. Açıklık getirelim... Ürettiği anakartların 3 tanesinden birisinde mutlaka bi kronik arıza çıkıyor. Şayet anakart değilse o seri üretimde mutlaka ama başka bi arıza çıkıyor. Hatta victus serisinde bi parça vardı. Adını hatırlayamadım. Kapağı kapattığınızda ekranın monitörün ışık kesmesini sağlar. Bilgisayar açıkken pat diye ekran gidiyordu. Örneğin Y0 serisi gibi bi seriydi. Kısaca kronik olarak arızalı bir marka. Ve seneler oldu hala değişmedi. Ben o ikinci bilgisayarımı 3 kere garantiye gönderdim. 20 gün garantide gecikti anında iade ettim ve masaüstü aldım.

    Monster olarak alınmaz demiyorum ancak çok kaliteli değil. Evet tercih edilebilir bir marka. Ama ben takdir etmiyorum. Ürünleri bana hiçbir şekilde sağlam gelmiyor. Yani donanımsal olarakta öyle kaliteli bir marka gibi gelmiyor. Masaüstü bilgisayarını da deneyimledim. Hanım aracılığı ile dizüstünü de deneyimledim. Ben yine monster markayı şuan tercih etmem.

    Asus yıllar boyudur benim hayranlıkla baktığım bir marka. Bugün olsun yine her ürettiği parçayı takdir ediyorum. Bilgisayar demedim dikkat ederseniz parçaları bile çok sağlam. Ve bir bilgisayarda en önemli olan şudur. Bilgisayarın iç donanımındaki markalar nedir? Misal az önce casper ya da HP dedik. Bunlar asus'un ürettiği veya diğer markaların ürettiği donanımları entegre ediyorlar. Ancak Asus bu şekilde üretmiyor. Asus kendi ürettiği bilgisayarda kendi parçalarını kullanıyor. Haliyle garanti servisi de bu nedenle çok çok iyi. Çünkü bilgisayarın içindeki parçayı da tanıyor ve biliyor. Tam anlamıyla tüm projesine baştan sona şahit olduğu parçaları bir araya getiriyor. Ekran kartını donanımını kendisi üretiyor kendisi takıyor. Kendi ürettiği parçayı da biliyor ve tanıyor. Ancak yine diğer arkadaşlara fikir olması açısından diğer markalar hakkında da ufak bi bilgi vereyim.

    Bir önceki dizüstü bilgisayarım lenovo markaydı. Ve maddiyatımdan satmak zorunda kaldım. Buradan sattığım ve kullanan üniversiteli arkadaşıma denk gelmişsem ona selam olsun. Sattığım için çok üzüldüm. Çok tereddüt ederek aldım ama o kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Parça kalitesi çok iyiydi. Soğutması çok çok iyiydi. Birde alüminyum kasa olmasına rağmen. Prestijli RBG olmadan tam anlamı ile bir şaheserdi. Garanti servisine şahit olmadım. Ama servisinin kötü olacağını düşünmüyorum. Tabiki bu da bir fikir. Ben alınabilir bir marka olarak görüyorum.

    Şimdi aklınızda başka marka varsa o marka konusunda da fikirlerimi iletebilirim. Ben çoğu markayı deneyimledim. Siz fikrinizi iletin ben dediğim gibi adım adım yardımcı olacağım.
  • 27-11-2025, 14:39:52
    #8
    Platin üye
    emrehandilekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıcı markadan yapalım daha sonra da bütçe aralığınıza göre bilgisayar tercihinizi yapalım. Öncelikle ilk uzak durmanız gereken markaların başında (senelerin verdiği hem masaüstü hemde dizüstü bilgisayar tecrübelerime dayanarak söyleyeceğim ki) Casper ve HP var. Neden bunlardan uzak durmalısınız hemen açıklık getireyim. Casper ürün kalitesi konusunda kesinlikle yetersiz kalıyor. Şaşırtıcı ki tecrübelerim boyunca Casper'da bir kronik arıza görmedim. Ancak hoparlör ve dış kasa konusunda bir o kadar yetersiz kalıyor. Ürettikleri her seride ya ses konusunda, yada dış kasa konusunda bir problem çıkıyor. Ara ara da monitörlemelerinde arızalara şahit oldum. Ben kendim tövbeliyim. İlk bilgisayar markamdı ve o da son oldu. Şuan hala iç aksanı taş gibi çalışıyor, mutfakta televizyon olarak HDMI ile bağladım bi noktaya da kasa kısmını koydum öylece orada kaldı. Bi daha da almam. Tavsiye de etmem.

    HP markası da beni garanti servisinde illallah ettirdi. Sadece garanti servisinden kaynaklı olarak şikayetçi değilim. seneler önce ikinci bilgisayar markam oldu. O da kendini kara listeye ekledi. Açıklık getirelim... Ürettiği anakartların 3 tanesinden birisinde mutlaka bi kronik arıza çıkıyor. Şayet anakart değilse o seri üretimde mutlaka ama başka bi arıza çıkıyor. Hatta victus serisinde bi parça vardı. Adını hatırlayamadım. Kapağı kapattığınızda ekranın monitörün ışık kesmesini sağlar. Bilgisayar açıkken pat diye ekran gidiyordu. Örneğin Y0 serisi gibi bi seriydi. Kısaca kronik olarak arızalı bir marka. Ve seneler oldu hala değişmedi. Ben o ikinci bilgisayarımı 3 kere garantiye gönderdim. 20 gün garantide gecikti anında iade ettim ve masaüstü aldım.

    Monster olarak alınmaz demiyorum ancak çok kaliteli değil. Evet tercih edilebilir bir marka. Ama ben takdir etmiyorum. Ürünleri bana hiçbir şekilde sağlam gelmiyor. Yani donanımsal olarakta öyle kaliteli bir marka gibi gelmiyor. Masaüstü bilgisayarını da deneyimledim. Hanım aracılığı ile dizüstünü de deneyimledim. Ben yine monster markayı şuan tercih etmem.

    Asus yıllar boyudur benim hayranlıkla baktığım bir marka. Bugün olsun yine her ürettiği parçayı takdir ediyorum. Bilgisayar demedim dikkat ederseniz parçaları bile çok sağlam. Ve bir bilgisayarda en önemli olan şudur. Bilgisayarın iç donanımındaki markalar nedir? Misal az önce casper ya da HP dedik. Bunlar asus'un ürettiği veya diğer markaların ürettiği donanımları entegre ediyorlar. Ancak Asus bu şekilde üretmiyor. Asus kendi ürettiği bilgisayarda kendi parçalarını kullanıyor. Haliyle garanti servisi de bu nedenle çok çok iyi. Çünkü bilgisayarın içindeki parçayı da tanıyor ve biliyor. Tam anlamıyla tüm projesine baştan sona şahit olduğu parçaları bir araya getiriyor. Ekran kartını donanımını kendisi üretiyor kendisi takıyor. Kendi ürettiği parçayı da biliyor ve tanıyor. Ancak yine diğer arkadaşlara fikir olması açısından diğer markalar hakkında da ufak bi bilgi vereyim.

    Bir önceki dizüstü bilgisayarım lenovo markaydı. Ve maddiyatımdan satmak zorunda kaldım. Buradan sattığım ve kullanan üniversiteli arkadaşıma denk gelmişsem ona selam olsun. Sattığım için çok üzüldüm. Çok tereddüt ederek aldım ama o kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Parça kalitesi çok iyiydi. Soğutması çok çok iyiydi. Birde alüminyum kasa olmasına rağmen. Prestijli RBG olmadan tam anlamı ile bir şaheserdi. Garanti servisine şahit olmadım. Ama servisinin kötü olacağını düşünmüyorum. Tabiki bu da bir fikir. Ben alınabilir bir marka olarak görüyorum.

    Şimdi aklınızda başka marka varsa o marka konusunda da fikirlerimi iletebilirim. Ben çoğu markayı deneyimledim. Siz fikrinizi iletin ben dediğim gibi adım adım yardımcı olacağım.
    Hocam media markt çalışanı şuan en iyisi casper servisleri hızlı çalışıyor dediler teknik serviste sorun yaşamazsın vs.de satıcı danışmanı olarak övmekten başka birşey yaptıklarını zannetmiyorum. Monster, asus , msı , excalibur bunlar isim olarak daha ön planda olduğu için bunlar arasından düşünüyorumda alacağım bütçe aralığında en iyi şekilde almak istiyorum sonrasında sıkıntı çekmemek için.
  • 27-11-2025, 14:46:07
    #9
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam media markt çalışanı şuan en iyisi casper servisleri hızlı çalışıyor dediler teknik serviste sorun yaşamazsın vs.de satıcı danışmanı olarak övmekten başka birşey yaptıklarını zannetmiyorum. Monster, asus , msı , excalibur bunlar isim olarak daha ön planda olduğu için bunlar arasından düşünüyorumda alacağım bütçe aralığında en iyi şekilde almak istiyorum sonrasında sıkıntı çekmemek için.
    Şimdi burada şöyle bir durum var. Gündelik işlemlerinizde veya hafif ağır potansiyede sahip bilgisayar işlemlerinizde bilgisayar normal seviyede ısınma gösterebilir. Ancak oyun oynarsanız bu bütçe aralığında soğutması iyi bir bilgisayar bulmamız zor olur. Benim kendi kullandığım oyuna yönelik olarak üretilen bi vivobook serisi var. Şuan zaten size o bilgisayardan cevap veriyorum. Ben Asusta bu seriyi kaliteli buldum. En azından bahsettiğiniz işlemler için yeterli.
    Ancak Eğer oyunu oynarım vakit geçiririm derseniz bu bendeki serinin çok yeterli gelebileceğini sanmıyorum. Isınma konusunda bi nebze kararsızım. Ben oyun oynamadım çünkü hiç. Bu yüzden belki TUF serisinden ilerleyebiliriz. TUF kaliteli bir seri değil. Tavsiye etmediğim bir seri. Çünkü malzeme kalitesi hoşuma gitmiyor. Kalitesiz bir malzemeye sahip demiyorum. Ama yeterli gelmiyor. Metal alaşımlı plastikten üretiliyor TUF serisi. O yüzden size göre tercih edilebilir. Burada özellikle dipnot düşüyorum ben kullanmadım ama kullanan kişilerden aldığım yorumlara göre yine ağır grafiklere sahip oyun oynamazsanız veya bilgisayara yüklenmezseniz ısınmadığını söylediler. Dediğim gibi buna ben şahit değilim. Kullandığım seriyi tavsiye ederim fakat oyun için değil.