• 25-11-2025, 00:03:32
    #1
    Selamun aleyküm dostlar

    2009-2010 model kasaları için tutulan motor 2.0 dizel mi

    1.4t ile 1.6t sorunlu diye duydum en iyi motor seçeneği hangisi
  • 25-11-2025, 00:08:06
    #2
    2.0 dizelde yağ soğutucusu problemi var , 1.6t güzel motordur fakat şu zamanda temizini bulman çok zor ( 5 tane insignia değiştirdim her kasasını kullandım ) bakabiliyorsan bir üst model 1.6t veya 1.6cdti bakmaya çalış 1.6t lerde kronik turbo hortumunu patlatır çözümü basit onun dışında bakımları düzgün yapılmadıysa sürpriz masraf açma ihtimali yüksek , 1.6 cdti motorda zincir belirli bir kmden sonra kesinlikle değişmesi gerekli onun dışında sorun yaşamazsın. 1.6 cdti motorda 2cr veya farklı güvenilir bir firmada soft yazılım ile 170 hp 400 nm ulaşırsın çok tatlı gidişi olur.
  • 25-11-2025, 00:12:13
    #3
    alma
  • 25-11-2025, 00:17:52
    #4
    Glory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alma
    Neden üstadım
  • 25-11-2025, 02:08:31
    #5
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden üstadım
    İlk çıktığı zamanlar almayı düşünmüştüm. Sonra bir arkadaşım benden önce aldı. Gerek bitmeyen kronik sorunları, gerek saçma yakıt tüketimi, bitmeyen elektronik aksam sorunları, bakım maliyeti diye biz dertleirken en son motor yedi de hepimiz rahatladık. Farzı misal 80 e aldığı arabayı 40 a sattı o dönem. Tabi arkadaşım biraz hor kullanırdı, iyi basardı o ayrı. Ama aynı dönem ben insignia alacakken bunu görüp vaz geçtim ve gittim 0 jetta aldım. 5 sene krallar gibi bindim 1 kere bile arıza, hata, sorun vermedi.

    Insignia nın tasarımı güzel, cezbediyor. Alırken iyi araştırıp acele karar vermemek lazım. Gelir düzeyini bilmediğim için orta halli bir Türk ailesi olarak düşünerek cevap veriyorum. Al bir japon arabası mis gibi bin.
  • 25-11-2025, 11:46:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bagajda 4 litrelik yağ ile gezmek istemiyorsan alma.
  • 25-11-2025, 11:53:25
    #7
    Yavuz59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bagajda 4 litrelik yağ ile gezmek istemiyorsan alma.
    Fiat 1.4 multiair ile de geziyorum hocam çok sorun teşkil etmiyor
  • 25-11-2025, 12:01:26
    #8
    insignia sanzumanı aynı mı bilmiyorum da astra vardı arkadaşta kasaya göre ağır kalıyor
  • 25-11-2025, 12:03:19
    #9
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insignia sanzumanı aynı mı bilmiyorum da astra vardı arkadaşta kasaya göre ağır kalıyor
    Manuel candır üstadımmmm