2.0 dizelde yağ soğutucusu problemi var , 1.6t güzel motordur fakat şu zamanda temizini bulman çok zor ( 5 tane insignia değiştirdim her kasasını kullandım ) bakabiliyorsan bir üst model 1.6t veya 1.6cdti bakmaya çalış 1.6t lerde kronik turbo hortumunu patlatır çözümü basit onun dışında bakımları düzgün yapılmadıysa sürpriz masraf açma ihtimali yüksek , 1.6 cdti motorda zincir belirli bir kmden sonra kesinlikle değişmesi gerekli onun dışında sorun yaşamazsın. 1.6 cdti motorda 2cr veya farklı güvenilir bir firmada soft yazılım ile 170 hp 400 nm ulaşırsın çok tatlı gidişi olur.