İlk çıktığı zamanlar almayı düşünmüştüm. Sonra bir arkadaşım benden önce aldı. Gerek bitmeyen kronik sorunları, gerek saçma yakıt tüketimi, bitmeyen elektronik aksam sorunları, bakım maliyeti diye biz dertleirken en son motor yedi de hepimiz rahatladık. Farzı misal 80 e aldığı arabayı 40 a sattı o dönem. Tabi arkadaşım biraz hor kullanırdı, iyi basardı o ayrı. Ama aynı dönem ben insignia alacakken bunu görüp vaz geçtim ve gittim 0 jetta aldım. 5 sene krallar gibi bindim 1 kere bile arıza, hata, sorun vermedi.
Insignia nın tasarımı güzel, cezbediyor. Alırken iyi araştırıp acele karar vermemek lazım. Gelir düzeyini bilmediğim için orta halli bir Türk ailesi olarak düşünerek cevap veriyorum. Al bir japon arabası mis gibi bin.