• 16-11-2025, 17:22:44
    #1
    selamlar.yaklaşık 5 yıldır falan hiç kullanmadığım ikinci bir faturasız hattım mevcut. lazım olur vs diye tutuyorum sadece. ve hat kapanmasın diye minimumdan yükleme yapıyorum.şimdi baktım, 530 tl telsiz kullanım borcu görünüyor

    bildiğim kadarıyla, operatör bu parayı benim adımaa devlete ödüyor ve benden tl yükleyince alıyor. Tabi benim şuan için ve yakın gelecekte bir yükleme yapma niyetim yok sadece minimumdan hat kapanmasın diye yükleme yapmaya devam edeceğim.

    Merakım şu ki, bugun yarın, operatör beni zorla bu borcu ödmeye, veya icra vb yollarla bu parayı almaya çalışır mı? Yoksa aynı sistem devam etmeli miyim

    Teşekkürler.
  • 16-11-2025, 17:27:35
    #2
    hattını taşıyınca yok oluyor diye biliyorum ama emin değilim. şahsıma ait 5 simkart mevcut. resmen hırsızlık bu, ama ses edemiyoruz...
  • 16-11-2025, 17:29:07
    #3
    Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hattını taşıyınca yok oluyor diye biliyorum ama emin değilim. şahsıma ait 5 simkart mevcut. resmen hırsızlık bu, ama ses edemiyoruz...
    malesef önceden 2-3 lira bişeydi şuan aylık 30 lira civarina gelmiş sanırım
  • 16-11-2025, 17:30:24
    #4
    Hocam hattınız kapanır ödeyin gitsin aylık zaten 20 küsür tl ekleniyor
  • 16-11-2025, 17:33:21
    #5
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hattınız kapanır ödeyin gitsin aylık zaten 20 küsür tl ekleniyor
    kapanmıyor hocam. son tarihi var uygulama yazıyor o gelmeden önce minimumdan yükleme yapıyorum sadece.
    dediğim gibi 4-5 yıldır sadece bunu yapıyorum.
  • 16-11-2025, 17:38:18
    #6
    bende aynısını yapıyorum 6 ayına yaklaşmadan bi 20tl yüklüyorum çekiyo devam merak ediyorum bilen varsa takipteyim
  • 16-11-2025, 17:51:09
    #7
    Bu borç ödenmeyince bir süre sonra operatörlerin kara listesine ekleniyorsunuz. Taşıma esnasında filan reddediyorlar. Hiç başıma gelmedi ama benim kurumsal temsilci söylemişti.
  • 16-11-2025, 19:06:32
    #8
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu borç ödenmeyince bir süre sonra operatörlerin kara listesine ekleniyorsunuz. Taşıma esnasında filan reddediyorlar. Hiç başıma gelmedi ama benim kurumsal temsilci söylemişti.
    benimde bildiğim bu borç varken , taşıma devir vs yaptırmadıkları şeklinde ama emin değilim.
  • 16-11-2025, 19:09:56
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hattını taşıyınca yok oluyor diye biliyorum ama emin değilim. şahsıma ait 5 simkart mevcut. resmen hırsızlık bu, ama ses edemiyoruz...
    Bu borç vergi niteliğinde olduğundan mezara kadar sizle birlikte gelir.

    Bu zamana kadar icra v.b. yasal takip yapıldığını duymadım ama borç uzun süre ödenmez ise operatör taraflı işlemlerde bazı kısıtlamalarla karşılaşılma ihtimali olabilir.