selamlar.yaklaşık 5 yıldır falan hiç kullanmadığım ikinci bir faturasız hattım mevcut. lazım olur vs diye tutuyorum sadece. ve hat kapanmasın diye minimumdan yükleme yapıyorum.şimdi baktım, 530 tl telsiz kullanım borcu görünüyor

bildiğim kadarıyla, operatör bu parayı benim adımaa devlete ödüyor ve benden tl yükleyince alıyor. Tabi benim şuan için ve yakın gelecekte bir yükleme yapma niyetim yok sadece minimumdan hat kapanmasın diye yükleme yapmaya devam edeceğim.

Merakım şu ki, bugun yarın, operatör beni zorla bu borcu ödmeye, veya icra vb yollarla bu parayı almaya çalışır mı? Yoksa aynı sistem devam etmeli miyim

Teşekkürler.