Enes42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hattını taşıyınca yok oluyor diye biliyorum ama emin değilim. şahsıma ait 5 simkart mevcut. resmen hırsızlık bu, ama ses edemiyoruz...
malesef önceden 2-3 lira bişeydi şuan aylık 30 lira civarina gelmiş sanırım