Selamun aleyküm arkadaşlar her T.C. Vatandaşının askerliği 1 kere tecil etme ( uzatma ) hakkı vardır ( eğitim v.s dışında )
ben de cuma günü ilk kez uzattım askerliğimi , ancak ben 2 yıl uzatıyorlar diye biliyordum e devlet'de 5 yıl uzatılmış olarak gözüküyor .
Şimdi ben eğitim olmadan 5 yıl mı askere gitmeyeceğim ? yoksa 5 yıl eğitim durumu olanlar için mi 2 yıl bittikten sonra çağırılacak mıyım ?
Askerlik tecili hakkında sorum var
4
●168
- 11-11-2025, 16:36:42
- 11-11-2025, 16:42:28hayır yok hocam çalışıyorum sadeceBilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 16:43:09Bende bu konuyu meral ettim ve iÅŸte Chat Gbt yorumu :
Chat GPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-11-2025, 17:03:23Askeriyeye mi gitmemiz lazım ??ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle