Selamun aleyküm arkadaşlar her T.C. Vatandaşının askerliği 1 kere tecil etme ( uzatma ) hakkı vardır ( eğitim v.s dışında )
ben de cuma günü ilk kez uzattım askerliğimi , ancak ben 2 yıl uzatıyorlar diye biliyordum e devlet'de 5 yıl uzatılmış olarak gözüküyor .
Şimdi ben eğitim olmadan 5 yıl mı askere gitmeyeceğim ? yoksa 5 yıl eğitim durumu olanlar için mi 2 yıl bittikten sonra çağırılacak mıyım ?