Yurt Dışı Telefon Hakkında
4
●146
- 08-11-2025, 11:16:58Merhabalar arkadaşlar iPhone telefonumun ilk 4 ayı bitti şimdi diğer Simi aktif edeceğim. Şimdi diğer sim de 4 ay aktif yılbaşından sonrada aktif oluyor. Bu her yıl yenileme yılbaşında otomatik mi oluyor yoksa bu 4 ay bittiken sonra mı oluyor ?
- 08-11-2025, 11:18:16İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yıl başında (ortalama 1-15 ocak arası) yenileme geliyor. Sıfırlanıyor süreler. - 08-11-2025, 11:19:04O zaman şimdi diğer sime geçiyorumeXFreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada yırt dışınıda gir çık yaştım bu sene onla uzatabiliyor muyum
- 08-11-2025, 11:20:20Giriş çıkış nasıl etkiliyor bilmiyorum hocam. Yanlış yönlendirmiyim, normal şartlarda her imei ocak ayında sıfırlanıyor.İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2025, 11:32:11telefonu kayıt ettirmekten bahsediyorsun, 30.12.2025 tarihine kadar yaparsan kaarlısın onun dışında hiç bir kaarın yok, yurt dışında ikametgah varsa türkiyede tekrar uzatma talebinde bulunabilirsin +2 ay olması gerekiyorİsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada yırt dışınıda gir çık yaştım bu sene onla uzatabiliyor muyum