• 08-11-2025, 11:16:58
    #1
    Merhabalar arkadaşlar iPhone telefonumun ilk 4 ayı bitti şimdi diğer Simi aktif edeceğim. Şimdi diğer sim de 4 ay aktif yılbaşından sonrada aktif oluyor. Bu her yıl yenileme yılbaşında otomatik mi oluyor yoksa bu 4 ay bittiken sonra mı oluyor ?
  • 08-11-2025, 11:18:16
    #2
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar iPhone telefonumun ilk 4 ayı bitti şimdi diğer Simi aktif edeceğim. Şimdi diğer sim de 4 ay aktif yılbaşından sonrada aktif oluyor. Bu her yıl yenileme yılbaşında otomatik mi oluyor yoksa bu 4 ay bittiken sonra mı oluyor ?

    Her yıl başında (ortalama 1-15 ocak arası) yenileme geliyor. Sıfırlanıyor süreler.
  • 08-11-2025, 11:19:04
    #3
    eXFreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yıl başında (ortalama 1-15 ocak arası) yenileme geliyor. Sıfırlanıyor süreler.
    O zaman şimdi diğer sime geçiyorum bu arada yırt dışınıda gir çık yaştım bu sene onla uzatabiliyor muyum
  • 08-11-2025, 11:20:20
    #4
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şimdi diğer sime geçiyorum bu arada yırt dışınıda gir çık yaştım bu sene onla uzatabiliyor muyum
    Giriş çıkış nasıl etkiliyor bilmiyorum hocam. Yanlış yönlendirmiyim, normal şartlarda her imei ocak ayında sıfırlanıyor.
  • 08-11-2025, 11:32:11
    #5
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şimdi diğer sime geçiyorum bu arada yırt dışınıda gir çık yaştım bu sene onla uzatabiliyor muyum
    telefonu kayıt ettirmekten bahsediyorsun, 30.12.2025 tarihine kadar yaparsan kaarlısın onun dışında hiç bir kaarın yok, yurt dışında ikametgah varsa türkiyede tekrar uzatma talebinde bulunabilirsin +2 ay olması gerekiyor