İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman şimdi diğer sime geçiyorum bu arada yırt dışınıda gir çık yaştım bu sene onla uzatabiliyor muyum
Giriş çıkış nasıl etkiliyor bilmiyorum hocam. Yanlış yönlendirmiyim, normal şartlarda her imei ocak ayında sıfırlanıyor.