Konu
Yurt Dışı Telefon Hakkında
08-11-2025, 11:16:58
#1
İsmetKerem
Merhabalar arkadaşlar iPhone telefonumun ilk 4 ayı bitti şimdi diğer Simi aktif edeceğim. Şimdi diğer sim de 4 ay aktif yılbaşından sonrada aktif oluyor. Bu her yıl yenileme yılbaşında otomatik mi oluyor yoksa bu 4 ay bittiken sonra mı oluyor ?