• 06-11-2025, 19:04:21
    #1
    1 ay önce ağır bir valiz kaldırdım ve belim ağrımaya başladı. 1 hafta kas gevşetici, krem, sıcak su torbası, korse vs idare ederim dedim.

    Geçmeyince devlet hastanesi fizik tedavi ve rehabilitasyon bölümüne gittim. Film, röntgen vs çektirmeden 2 hap, 1 krem verip gönderdi.
    1 hafta kullandım geçmedi, tekrar gittim. Bu sefer 6 iğne yazdı. Röntgen ve Mr istedi. Sonuçları görmeden iğne yazdı bu arada.

    4 iğne oldum ve ağrım inanılmaz arttı.
    Bir gece ağrıdan evde bayıldım ve acile ambulansla kaldırıldım.

    Tomografi, kan, idrar vs tüm testler yapıldı. Serum verildi ve taburcu oldum.

    Acil doktoru bana şöyle dedi : böbrekte taş gördüm ama olmayabilir de. Ürolojiye git.
    Ertesi gün ürolojiye gittim. Üroloji doktoru "taş filan yok. Genel cerraha git. Kasık fıtığı olabilir"
    Genel cerraha gittim. Üzerine azar yedim
    Ne alakası var kasık fıtığı ile dedi. Evet çok minik var ama o herkeste olur. Ağrı yapmaz dedi. Sen beyin sinir cerrahisine git dedi.

    Mr randevusu geç tarihte olduğu için özelde çektirdim ve tekrar gittim.
    Mr raporunda L2 - L3 fıtık, sinir köklerine bası var diye yazıyordu.

    Bugün beyin sinir cerrahisine gittim. Mr raporunu inceledi. Bu fıtık değil dedi. Ama raporda öyle yazıyor dedim. Demez olaydım. Başladı bağırıp çağırmaya. Kıçı kırık radyolog mu bilecek ben mi diye söylendi.

    Hocam dedim çok ağrım var. Belden bacağa ve kasığa vurmaya başladı. Nereye gidersem başkasına atıyor topu dedim.
    İlaçlı mr randevum var haftaya. Ne önerirsiniz dedim.

    1 ağrı kesici yazdı ve benim alanım değil deyip gönderdi

    Doktorlara saygım sonsuz. Asla kızamam onlara ama benim dururum garip değil mi sizce?
    Sol bacağım ve sol kasık çok ağrıyor. Üst bacak (dizime kadar olan kısım) resmen yanıyor. Pantolon eşofman deyince bile yanıyor. Sol kasık ağrıyor ve uyuşmuş durumda.

    Ve kimse teşhis koyamıyor. Çok garip.
    Haftaya ilaçlı MR randevum var. Bakalım fizik tedavi doktoruna son kez gideceğim.
  • 06-11-2025, 19:14:22
    #2
    Sinir sıkışması olmuştur bi ara bende oldum ambulans ile götürdüler ağır kaldıramaz idim bu işin ehli insanlar var onlara gitmeni muhakka öneririm ben adanada tedavi oldum ve artık ağrım çok az tekniği ben buldum çogu kişinin bel ağrısını alıyorum yakında olsa idiniz gelip ücretsiz yapardım sıkışan sinirin yumuşayıp çekilmesi lazım tek care bu başka düzelmez doktor ile felan
  • 06-11-2025, 19:15:29
    #3
    Orunmuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinir sıkışması olmuştur bi ara bende oldum ambulans ile götürdüler ağır kaldıramaz idim bu işin ehli insanlar var onlara gitmeni muhakka öneririm ben adanada tedavi oldum ve artık ağrım çok az tekniği ben buldum çogu kişinin bel ağrısını alıyorum yakında olsa idiniz gelip ücretsiz yapardım
    Keşke bilsem teşhisi. En azından evet budur derdim
  • 06-11-2025, 19:17:11
    #4
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bilsem teşhisi. En azından evet budur derdim
    Tek çaresi işine ehli bele bakan insanlar bulup gitmek burada gitme doktordan başkası olmaz diyen çıkar elbet ama dinleme düzelmezsin
  • 06-11-2025, 19:35:34
    #5
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce ağır bir valiz kaldırdım ve belim ağrımaya başladı. 1 hafta kas gevşetici, krem, sıcak su torbası, korse vs idare ederim dedim.

    Geçmeyince devlet hastanesi fizik tedavi ve rehabilitasyon bölümüne gittim. Film, röntgen vs çektirmeden 2 hap, 1 krem verip gönderdi.
    1 hafta kullandım geçmedi, tekrar gittim. Bu sefer 6 iğne yazdı. Röntgen ve Mr istedi. Sonuçları görmeden iğne yazdı bu arada.

    4 iğne oldum ve ağrım inanılmaz arttı.
    Bir gece ağrıdan evde bayıldım ve acile ambulansla kaldırıldım.

    Tomografi, kan, idrar vs tüm testler yapıldı. Serum verildi ve taburcu oldum.

    Acil doktoru bana şöyle dedi : böbrekte taş gördüm ama olmayabilir de. Ürolojiye git.
    Ertesi gün ürolojiye gittim. Üroloji doktoru "taş filan yok. Genel cerraha git. Kasık fıtığı olabilir"
    Genel cerraha gittim. Üzerine azar yedim
    Ne alakası var kasık fıtığı ile dedi. Evet çok minik var ama o herkeste olur. Ağrı yapmaz dedi. Sen beyin sinir cerrahisine git dedi.

    Mr randevusu geç tarihte olduğu için özelde çektirdim ve tekrar gittim.
    Mr raporunda L2 - L3 fıtık, sinir köklerine bası var diye yazıyordu.

    Bugün beyin sinir cerrahisine gittim. Mr raporunu inceledi. Bu fıtık değil dedi. Ama raporda öyle yazıyor dedim. Demez olaydım. Başladı bağırıp çağırmaya. Kıçı kırık radyolog mu bilecek ben mi diye söylendi.

    Hocam dedim çok ağrım var. Belden bacağa ve kasığa vurmaya başladı. Nereye gidersem başkasına atıyor topu dedim.
    İlaçlı mr randevum var haftaya. Ne önerirsiniz dedim.

    1 ağrı kesici yazdı ve benim alanım değil deyip gönderdi

    Doktorlara saygım sonsuz. Asla kızamam onlara ama benim dururum garip değil mi sizce?
    Sol bacağım ve sol kasık çok ağrıyor. Üst bacak (dizime kadar olan kısım) resmen yanıyor. Pantolon eşofman deyince bile yanıyor. Sol kasık ağrıyor ve uyuşmuş durumda.

    Ve kimse teşhis koyamıyor. Çok garip.
    Haftaya ilaçlı MR randevum var. Bakalım fizik tedavi doktoruna son kez gideceğim.
    Fitik konusunda oldukca bilgiliyim. Basi yapilan sinire gore degisik sikayetler olur.
    Kimisinde agri az olur ama topuga kadar bir karincalasma gerceklesir.
    Kimi zaman siddetli agri olur.
    Fitik patlar ayak bir noktaya kadar kilitlenir kaldirmaya calisirsin agri olur. Normalde olmaz.
    Baska bir durumda cok agri olur.
    Cesit cesit yani.
    Ozelden MR atarsan bakarim.
    Anlattigina gore fitik olmasi yuksek ihtimal.
    Ameliyat konusuna gelirsek fizik tedavi ile kendini duzeltebilirsin.Mc Kenzi denen teknikler var.
    Ameliyat olursan sorunlari var. Hayatinin sonuna kadar kilona dikkat edrsin ve belde agrin olur.
    Agri sifira indirilebilir ama kendine iy bakmalisin. PLatin gerekebilir ama bence oda sorun.
    Bence mumkun olsugunca ameliyattan kacin.
    Uzun bir surec seni bekliyor diye dusunuyorum.
    Ameliyat ancak patlar filan ozman gerekir diye dusunuyorum.
    En son cagre.
    Sana tavsiyem surekli yaz sirt ustu ve dinlen asla agir birsey kaldirma, birkac gunde faydasini gorebilirsin.
    Ancak dedigim gibi fitik cok basi yapiyorsa problem, evet iyi haber olmeyeceksin ama nalet birsey
  • 06-11-2025, 19:35:42
    #6
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Hocam ağrılı bir şekilde yanma varsa ve sol tarafta ise varikosel olabilir
    Sağlam bir üroloji doktoruna görünün derim.
  • 06-11-2025, 19:38:17
    #7
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fitik konusunda oldukca bilgiliyim. Basi yapilan sinire gore degisik sikayetler olur.
    Kimisinde agri az olur ama topuga kadar bir karincalasma gerceklesir.
    Kimi zaman siddetli agri olur.
    Fitik patlar ayak bir noktaya kadar kilitlenir kaldirmaya calisirsin agri olur. Normalde olmaz.
    Baska bir durumda cok agri olur.
    Cesit cesit yani.
    Ozelden MR atarsan bakarim.
    Anlattigina gore fitik olmasi yuksek ihtimal.
    Ameliyat konusuna gelirsek fizik tedavi ile kendini duzeltebilirsin.Mc Kenzi denen teknikler var.
    Ameliyat olursan sorunlari var. Hayatinin sonuna kadar kilona dikkat edrsin ve belde agrin olur.
    Agri sifira indirilebilir ama kendine iy bakmalisin. PLatin gerekebilir ama bence oda sorun.
    Bence mumkun olsugunca ameliyattan kacin.
    Uzun bir surec seni bekliyor diye dusunuyorum.
    Ameliyat ancak patlar filan ozman gerekir diye dusunuyorum.
    En son cagre.
    Sana tavsiyem surekli yaz sirt ustu ve dinlen asla agir birsey kaldirma, birkac gunde faydasini gorebilirsin.
    Ancak dedigim gibi fitik cok basi yapiyorsa problem, evet iyi haber olmeyeceksin ama nalet birsey
    Zaten fizik tedavi doktoru kesinlikle ameliyat durumu yok dedi. İlaçlı mr sonucunu bekliyorum. Umarım bu kabus sona erer

    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ağrılı bir şekilde yanma varsa ve sol tarafta ise varikosel olabilir
    Sağlam bir üroloji doktoruna görünün derim.
    İlaçlı mr sonucu sonrasında tekrar gideceğim ona da
  • 06-11-2025, 19:44:39
    #8
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten fizik tedavi doktoru kesinlikle ameliyat durumu yok dedi. İlaçlı mr sonucunu bekliyorum. Umarım bu kabus sona erer



    İlaçlı mr sonucu sonrasında tekrar gideceğim ona da
    gelismeleri alintilayin

    Tesekkur ederim
    gecmis olsun
  • 07-11-2025, 11:27:57
    #9
    Alıntı yaparım 🙏