• 11-11-2025, 02:55:39
    #19
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük bel fıtığı varmışta, ama hangisindeymiş neden söylemedi veya sormadın? Bunlar önemli şeyler.
    seninki muhtemelen L4 te yada üstünde biryerde. Mr görüntünü pm atarsan bakayım.
    Pm attım
  • 28-11-2025, 16:51:48
    #20
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelismeleri alintilayin

    Tesekkur ederim
    gecmis olsun
    2 gün önce operasyon geçirdim.

    DGR blok iğnesi ve RFT (radyo frekans) tedavisi aynı anda uygulandı.
    Daha iyiyim. En azından geceleri rahat uyumaya başladım.
    1 ay içinde tamamen ağrılarım sona erecekmiş.
    Şu an sadece sol bacak ve sol kasıkta biraz ağrı var.
    15 gün sonraya kontrolüm var
  • 29-11-2025, 22:02:00
    #21
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce operasyon geçirdim.

    DGR blok iğnesi ve RFT (radyo frekans) tedavisi aynı anda uygulandı.
    Daha iyiyim. En azından geceleri rahat uyumaya başladım.
    1 ay içinde tamamen ağrılarım sona erecekmiş.
    Şu an sadece sol bacak ve sol kasıkta biraz ağrı var.
    15 gün sonraya kontrolüm var
    Çok geçmiş olsun. hangi doktora oldunuz acaba?
  • 29-11-2025, 22:05:11
    #22
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. hangi doktora oldunuz acaba?
    Şişli Etfal Seyrantepe