Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelismeleri alintilayin

Tesekkur ederim
gecmis olsun
2 gün önce operasyon geçirdim.

DGR blok iğnesi ve RFT (radyo frekans) tedavisi aynı anda uygulandı.
Daha iyiyim. En azından geceleri rahat uyumaya başladım.
1 ay içinde tamamen ağrılarım sona erecekmiş.
Şu an sadece sol bacak ve sol kasıkta biraz ağrı var.
15 gün sonraya kontrolüm var