Fitik konusunda oldukca bilgiliyim. Basi yapilan sinire gore degisik sikayetler olur.
Kimisinde agri az olur ama topuga kadar bir karincalasma gerceklesir.
Kimi zaman siddetli agri olur.
Fitik patlar ayak bir noktaya kadar kilitlenir kaldirmaya calisirsin agri olur. Normalde olmaz.
Baska bir durumda cok agri olur.
Cesit cesit yani.
Ozelden MR atarsan bakarim.
Anlattigina gore fitik olmasi yuksek ihtimal.
Ameliyat konusuna gelirsek fizik tedavi ile kendini duzeltebilirsin.Mc Kenzi denen teknikler var.
Ameliyat olursan sorunlari var. Hayatinin sonuna kadar kilona dikkat edrsin ve belde agrin olur.
Agri sifira indirilebilir ama kendine iy bakmalisin. PLatin gerekebilir ama bence oda sorun.
Bence mumkun olsugunca ameliyattan kacin.
Uzun bir surec seni bekliyor diye dusunuyorum.
Ameliyat ancak patlar filan ozman gerekir diye dusunuyorum.
En son cagre.
Sana tavsiyem surekli yaz sirt ustu ve dinlen asla agir birsey kaldirma, birkac gunde faydasini gorebilirsin.
Ancak dedigim gibi fitik cok basi yapiyorsa problem, evet iyi haber olmeyeceksin ama nalet birsey