• 02-11-2025, 02:09:45
    #1
    Selamlar finansbank güvencesinden çıkarak kendi şubelerini açacağını söyleyip açmayan en para güvenilir midir sizce arkadaşlar?
  • 02-11-2025, 02:10:16
    #2
    Hiçbir banka/kuruluş güvenli değildir. Üsttekilerin neler yapacağı belli olmaz. Nakit en iyisidir.
  • 02-11-2025, 02:10:26
    #3
    düşmanına borcun olsun, bunlara asla 1 kuruş borcun bile olmasın, aman hocam.
  • 02-11-2025, 02:11:28
    #4
    Normalde bankalar güvenilirdir ama yaşadığımız ülke ve şartları dışarda uçan kuşun bile güvenli olmadığını söylüyor.
  • 02-11-2025, 02:18:08
    #5
    “Enpara Bank A.Ş., bir Qatar National Bank (Q.P.S.C. ) (QNB Group) iştirakidir.”

    Sahipleri değişmedi. Sadece ayrı bir banka oldular.
  • 02-11-2025, 02:18:56
    #6
    Reklamlarında bile şube açmayacaklarını söylüyorlar.
  • 02-11-2025, 02:30:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Neden bu kadar garipseniyor? Aslında yurtdışında "neobank" deniliyor bu tarz bankalara.
    Gayet de yaygın ve güvenilir.
  • 02-11-2025, 02:31:09
    #8
    Şube olayına çok takılıyorsunuz. Şimdiye kadar şubesi olan bankaları da gördük Yıllardır kullanıyorum. Bu ülkede yaşayıp herhangi bir konuda güvenlidir demek mantıkdışıdır. E-Devlet bilgileriniz bile ele geçirildi çokta şey yapmayın.
  • 02-11-2025, 02:34:50
    #9
    Şube açacağız gibi bir şey söylemediler ki sadece qnb alt şirketinden çıkarak ayrı bir şirket oldu politika vizyon aynı devam