Şube olayına çok takılıyorsunuz. Şimdiye kadar şubesi olan bankaları da gördük Yıllardır kullanıyorum. Bu ülkede yaşayıp herhangi bir konuda güvenlidir demek mantıkdışıdır. E-Devlet bilgileriniz bile ele geçirildi çokta şey yapmayın.