• 31-10-2025, 11:40:43
    #1
    Papara ile ne güzel düşük komisyonlu çalışıyordum ama şimdi banka arayışındayım.
    Ticari olarak kullanabileceğim hizmeti güzel komisyonu düşük link ile ödeme ve ceppos özelliği kullanacağım iyi bir banka önerebilir misiniz? (Yapıkredi Hariç)

    Kullanım deneyimi yaşayanlar yazarsa sevinirim.

    Paytr demeyin [Sanal POS komisyon oranı: %3.85] kesiyor bende.
  • 31-10-2025, 11:50:25
    #2
    Biz Vakıfbank kullanıyoruz 3 aydır çok memnunuz
  • 31-10-2025, 11:51:35
    #3
    Konu sahibinin izni ile bende aramaktayım bu arada hala aktif olarak papara pos çekimi yapıyoruz mecburiyetten umarım kısa zamanda hesaba geçer ticarideki paralar
  • 31-10-2025, 11:56:18
    #4
    Daha önce garanti, yapıkredi ve halkbank kullandım. Şimdi vakıfbanktayım. En konforlusu bu gibi geliyor bana.
  • 31-10-2025, 11:58:43
    #5
    aofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Vakıfbank kullanıyoruz 3 aydır çok memnunuz
    alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce garanti, yapıkredi ve halkbank kullandım. Şimdi vakıfbanktayım. En konforlusu bu gibi geliyor bana.
    Komisyon oranları nedir hocam
  • 31-10-2025, 12:08:23
    #6
    Bankada belli bir bedel tutup, komisyonu isterseniz sıfırlayabilirsiniz. Her banka yapmaz ama müşteri arayan bankaların ilk opsiyonu olursunuz. Genelde insanlar banka seçimini bu şekilde yapıyorlar. Kurumsal çalışmak istiyorum derseniz, Garanti ve Yapı Kredi başta gelir. İş Bankası da güzel hizmet sunar. Akbank genelde komisyonu yüksek tutabilir.

    Garantinin ticari ürünü çoktur. Ama sıfır komisyon olayı genelde katılım bankaları gibi bankalar tarafınca sunulabilir. Birde buradan tavsiye verecek kişilerin ticari profilleri size referans olmayacak. Banka size aynı opsiyonu hiç sunmayabilir. Çünkü X tarihte çalışmaya başlayan bir ticari müşterinin avantajları, yeni gelenlere nazaren çok farklı oluyor.
  • 31-10-2025, 12:10:14
    #7
    APT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankada belli bir bedel tutup, komisyonu isterseniz sıfırlayabilirsiniz. Her banka yapmaz ama müşteri arayan bankaların ilk opsiyonu olursunuz. Genelde insanlar banka seçimini bu şekilde yapıyorlar. Kurumsal çalışmak istiyorum derseniz, Garanti ve Yapı Kredi başta gelir. İş Bankası da güzel hizmet sunar. Akbank genelde komisyonu yüksek tutabilir.

    Garantinin ticari ürünü çoktur. Ama sıfır komisyon olayı genelde katılım bankaları gibi bankalar tarafınca sunulabilir. Birde buradan tavsiye verecek kişilerin ticari profilleri size referans olmayacak. Banka size aynı opsiyonu hiç sunmayabilir. Çünkü X tarihte çalışmaya başlayan bir ticari müşterinin avantajları, yeni gelenlere nazaren çok farklı oluyor.
    Bu ekonomide bankada TL tutmak mantıklı bir hareket değil hocam komisyon oranı sıfır olsun istemiyorum ama max 2,49 vs gibi oranlar işimi görür.
  • 31-10-2025, 12:25:43
    #8
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ekonomide bankada TL tutmak mantıklı bir hareket değil hocam komisyon oranı sıfır olsun istemiyorum ama max 2,49 vs gibi oranlar işimi görür.
    TL tutmak zorunda değilsiniz ki. Bankada mal varlığı ya da ticari işlem olmadığı sürece, bankanın size vereceği hizmette sınırlı olur. Eğer 10 yıl Yapı Kredi ile çalıştıysanız, en iyi hizmet yine Yapı Krediden gelir. Yeni bankanın sizi kabul etmesi ve güzel hizmetler sunması bir süreçtir. Bu süreçte de hep banka kazanır. Siz kullanılıyor gibi hissedersiniz. Bunlara engel olmak için bankada varlığınız olur. Zaten TL tut diyen bankanın sizi sağılacak inek görmekten başka bir zihniyeti yoktur. O bankaları zaten gözardı edin.
  • 31-10-2025, 12:35:17
    #9
    Garanti Bankası kullanıyorum marketim ve ofisimde fiziksel memnunum hızlı olsun vb derseniz öde al güzel