aofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz Vakıfbank kullanıyoruz 3 aydır çok memnunuz
alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce garanti, yapıkredi ve halkbank kullandım. Şimdi vakıfbanktayım. En konforlusu bu gibi geliyor bana.
Komisyon oranları nedir hocam