Bu ekonomide bankada TL tutmak mantıklı bir hareket değil hocam komisyon oranı sıfır olsun istemiyorum ama max 2,49 vs gibi oranlar işimi görür.
TL tutmak zorunda değilsiniz ki. Bankada mal varlığı ya da ticari işlem olmadığı sürece, bankanın size vereceği hizmette sınırlı olur. Eğer 10 yıl Yapı Kredi ile çalıştıysanız, en iyi hizmet yine Yapı Krediden gelir. Yeni bankanın sizi kabul etmesi ve güzel hizmetler sunması bir süreçtir. Bu süreçte de hep banka kazanır. Siz kullanılıyor gibi hissedersiniz. Bunlara engel olmak için bankada varlığınız olur. Zaten TL tut diyen bankanın sizi sağılacak inek görmekten başka bir zihniyeti yoktur. O bankaları zaten gözardı edin.