herkese iyi forumlar;
Ebrar adında bir yeğenim var amcası oluyorum, benden dün bir şey rica etti ve hayır diyemedim.
amca bana telefon alır mısın dedi, bende alıcam kızım dedim..
şimdi kendisi iphone istediğini belirtti, fakat iphone olarak anca 11e bütçem yeter, 2. el olarak.
sizce 2. el ip11 mi 10.000₺/11.000₺ civarlarına?
yoksa vatandan herhangi 0 bir cihaz mı almak daha mantıklı? kutu faturalı?
eğer vatandan almak mantıklıysa telefon tavsiyeside verebilirsiniz
yeğenime telefon önerisi
8
●172
- 30-10-2025, 00:13:08Sifir alin hocam iphone 11 kaç yillik cihaz bide 2.elinde baya pişman eder.
İmkan varsa honor 400 öneririm. - 30-10-2025, 02:22:04Eskiden Asus Zenfone 6 kullanmış biri olarak mazide ama aklımda yer edinmiş bir telefondur, tek kelime ile Sony xPeria XA Ultra gibi mükemmeldir.Berfinogull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2025, 23:01:58kesinlikle iPhone alın, Android ne alırsanız yarın çöp olacak. 11'i yıllarca kullanabilir.AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle