• 30-10-2025, 00:03:52
    #1
    herkese iyi forumlar;
    Ebrar adında bir yeğenim var amcası oluyorum, benden dün bir şey rica etti ve hayır diyemedim.
    amca bana telefon alır mısın dedi, bende alıcam kızım dedim..

    şimdi kendisi iphone istediğini belirtti, fakat iphone olarak anca 11’e bütçem yeter, 2. el olarak.

    sizce 2. el ip11 mi 10.000₺/11.000₺ civarlarına?
    yoksa vatan’dan herhangi 0 bir cihaz mı almak daha mantıklı? kutu faturalı?

    eğer vatandan almak mantıklıysa telefon tavsiyeside verebilirsiniz
  • 30-10-2025, 00:05:44
    #2
    Kaç yaşında hocam? Eğer ufaksa 11 vs idarelikten alabilirsiniz.
    Eğer genç kızsa sıfır cihaz almanız daha iyi olur.
  • 30-10-2025, 00:11:13
    #3
    Sıfır cihaz tavsiye ederim hocam
  • 30-10-2025, 00:13:08
    #4
    Sifir alin hocam iphone 11 kaç yillik cihaz bide 2.elinde baya pişman eder.

    İmkan varsa honor 400 öneririm.
  • 30-10-2025, 00:13:19
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşında hocam? Eğer ufaksa 11 vs idarelikten alabilirsiniz.
    Eğer genç kızsa sıfır cihaz almanız daha iyi olur.
    12 yaşında
  • 30-10-2025, 00:15:10
    #6
    Bişe yazamadım 16 yaşına gireceğim üniye kadar telefon yok deniliyor.
    Hocam sıfır alın bence dayımda honor 400 veya honor 400 pro var resim kalitesi mükemmel ve hızlı.
  • 30-10-2025, 00:29:40
    #7
    Asus al
  • 30-10-2025, 02:22:04
    #8
    Berfinogull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asus al
    Eskiden Asus Zenfone 6 kullanmış biri olarak mazide ama aklımda yer edinmiş bir telefondur, tek kelime ile Sony xPeria XA Ultra gibi mükemmeldir.
  • 30-10-2025, 23:01:58
    #9
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkese iyi forumlar;
    Ebrar adında bir yeğenim var amcası oluyorum, benden dün bir şey rica etti ve hayır diyemedim.
    amca bana telefon alır mısın dedi, bende alıcam kızım dedim..

    şimdi kendisi iphone istediğini belirtti, fakat iphone olarak anca 11’e bütçem yeter, 2. el olarak.

    sizce 2. el ip11 mi 10.000₺/11.000₺ civarlarına?
    yoksa vatan’dan herhangi 0 bir cihaz mı almak daha mantıklı? kutu faturalı?

    eğer vatandan almak mantıklıysa telefon tavsiyeside verebilirsiniz
    kesinlikle iPhone alın, Android ne alırsanız yarın çöp olacak. 11'i yıllarca kullanabilir.