herkese iyi forumlar;
Ebrar adında bir yeğenim var amcası oluyorum, benden dün bir şey rica etti ve hayır diyemedim.
amca bana telefon alır mısın dedi, bende alıcam kızım dedim..
şimdi kendisi iphone istediğini belirtti, fakat iphone olarak anca 11e bütçem yeter, 2. el olarak.
sizce 2. el ip11 mi 10.000₺/11.000₺ civarlarına?
yoksa vatandan herhangi 0 bir cihaz mı almak daha mantıklı? kutu faturalı?
eğer vatandan almak mantıklıysa telefon tavsiyeside verebilirsiniz
kesinlikle iPhone alın, Android ne alırsanız yarın çöp olacak. 11'i yıllarca kullanabilir.