ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç yaşında hocam? Eğer ufaksa 11 vs idarelikten alabilirsiniz.
Eğer genç kızsa sıfır cihaz almanız daha iyi olur.
12 yaşında