r10 da ticaret azalmış baya
18
●1.268
- 25-10-2025, 03:38:44Ölücü çok. Lisans kısmında da fena ölü satıcılar var.
- 25-10-2025, 03:47:09Hizmet sağlayanlar fiyatları yükseltiyor, almak isteyenler öldürüyor. Genelde her bağlam ücrete çıkıyor bence.
- 25-10-2025, 03:52:17Yazılım sektöründe ölü fiyat verenleri ben çok seviyorum. $1k - $2k olacak işi 20 bine yaparım abi diyerek alıyorlar. Sonra ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar. sonra insanlar durumu anlayıp işi ehillerine veriyorlar. İyi ki varsınız ucuz iş yapmaya çalışıp beceremeyen cocuklar
